Избор најбољег српског бренда

Објављено у Економија.

Дневни економски лист "Привредни преглед", у сарадњи са Министарством трговине и Привредном комором Србије, једном годишње организује акцију "Најбоље из Србије", и бира најбоље брендове у земљи.

 

Дневни економски лист "Привредни преглед", у сарадњи са Министарством трговине и Привредном комором Србије, једном годишње организује акцију "Најбоље из Србије", и бира најбоље брендове у земљи.

Како организатор истиче, ово је водећа привредна акција и манифестација у Србији, коју прати истоимено издање посвећено учесницима акције и темама из области брендирања и заштите производа. Сваке године учествује близу 200 најуспешнијих компанија на српском тржишту.

Кроз Акцију је за протеклих десет година прошло, односно вредновано више од 2.000 брендова, а награђено је око 250. Данас је знак НАЈБОЉЕ ИЗ СРБИЈЕ престижан и нема компаније која не жели да га има на амбалажи, билбордима, сајамским штандовима, ударним рекламним спотовима. Акција и знак су резултат објективног сагледавања пословних параметара и мишљења потрошача и стручне јавности, и у томе је суштина њеног високог рејтинга код компанија.

Једном речју, компаније су препознале значај ове акције и могућност коришћења њеног знака, као симбола квалитета и поверења потрошача. У томе и јесте највећа вредност ове акције, која је прерасла у водећу пословну манифестацију у Србији.