Обавештење о закљученом оквирном споразуму - канцеларијски материјал
Обавештење о закљученом оквирном споразуму у поступку јавне набавке мале вредности добара - куповина канцеларијског материјала, ЈНМВ бр. 1.8/2018.
На основу члана 116. став 1. и члана 57. став 1. Закона о јавним набавкама ("Сл. гласник РС", бр. 124/2012, 14/2015 и 68/2015), градска општина Младеновац објављује:
ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ ОКВИРНОМ СПОРАЗУМУ
у поступку јавне набавке мале вредности добара -
куповина канцеларијског материјала, ЈНМВ бр. 1.8/2018
Назив, адреса и интернет страница Наручиоца: Градска општина Младеновац, ул. Јанка Катића бр. 6, http://www.mladenovac.rs/
Врста наручиоца: Градска општина Младеновац
Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности
Врста предмета јавне набавке: Добра
Опис предмета набавке: Куповина канцеларијског материјала
Назив и ознака из општег речника набавке:
-30192000 - канцеларијски материјал
-30125110 - тонер за ласерске штампаче и телефакс машине
Број добављача са којима је споразум закључен: Један
Датум закључења оквирног споразума: 1.2.2019. године
Период важења оквирног споразума: 12 месеци