Оглас - закуп пословног простора - Ул. Милутина Миланковића 45
На основу Решења Председника Градске општине Младеновац број II-00-06-2/345/2019 од 27.3.2019. године о понављању поступка јавног надметања ради издавања у закуп пословног простора у Младеновцу - локал у Ул. Милутина Миланковића 45, расписује се
О Г Л А С
за учешће у јавном надметању ради издавања у закуп пословног простора
које ће се одржати дана 15.4.2019. године, са почетком у 12:00 часова, у малој сали Скупштине градске општине Младеновац, у ул. Јанка Катића бр. 6
- Предмет јавног надметања је пословни простор у Младеновцу - локал означен као објекат бр. 1 на к.п. бр. 3633 КО Младеновац село у Ул. Милутина Миланковића 45, нето површине 51,30 m2, на коме Градска општина Младеновац има право коришћења и управљања.
У овом пословном простору могу се обављати све врсте делатности.
Пословни простор се даје у виђеном стању, на одређено време до 5 година.
Почетна цена закупнине износи 331,00 дин/m2 са ПДВ-ом, са минималним лицитационим кораком од 50,00 динара.
- 2. Право учешћа у јавном надметању и поступку прикупљања понуда имају сва правна и физичка лица (предузетници) која су регистрована за обављање одговарајуће делатности, као и претходни закупци пословног простора из фонда ГО Младеновац који су, до дана подношења пријаве за јавно надметање, у потпуности измирили своје доспеле обавезе из уговора, односно предуговора, осим оних правних и физичких лица која по одредбама Одлуке о пословном простору ГО Младеновац ("Сл. лист града Београда", бр. 83/2018), не могу стећи статус закупца, односно учествовати на јавном надметању.
- Учесници у поступку јавног надметања ће бити дужни да уз пријаву положе депозит за учешће у лицитацији у висини 2 минималне закупнине у износу од 33.960,60 динара, који се уплаћује на благајни Управе Градске општине Младеновац, сваког радног дана од 7:30 до 15:30 часова, односно на уплатни рачун ГО Младеновац број 840-719804-33, број модела 97, позив на број 82-070, све док траје оглас, а најкасније 1 час пре почетка јавног надметања, уз обавезу подношења признанице о уплати на увид службеном лицу приликом учешћа у поступку јавног надметања, као и приликом враћања депозита учесницима који не буду одређени за закупце.
- Пријаве за јавно надметање се подносе Комисији за пословни простор Градске општине Младеновац, на јединственом обрасцу ( који можете преузети код службеног лица у Услужном центру ГО Младеновац, у Ул. Краља Петра I бр. 175 или на сајту ГО Младеновац на адреси https://www.mladenovac.gov.rs/index.php/e-uprava/imovinsko-pravni-poslovi/zakup-poslovnog-prostora ) у запечаћеној коверти, препоручено поштом или непосредно преко Писарнице Управе Градске општине Младеновац, са назнаком: "Пријава за јавно надметање - НЕ ОТВАРАЈ", најкасније сат времена пре одржавања јавног надметања.
- Пријава за јавно надметање обавезно садржи:
- податке о подносиоцу пријаве, уз следеће доказе: решење Агенције за привредне регистре којим је извршен упис привредног друштва; односно радње; ПИБ; матични број; уговор са банком о отварању и вођењу пословног рачуна; лична карта оснивача;
- оверено пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве;
- доказ о уплати депозита и
- изјаву посносиоца пријаве да прихвата услове из огласа.
- Физичка лица која нису регистрована за обављање одговарајуће делатности, дужна су да се изјавом коју прилажу уз пријаву за учешће, обавежу да ће у року од 3 дана од дана одржаног поступка јавног надметања или прикупљања понуда, доставити доказ о поднетом захтеву надлежном органу за регистрацију, а да ће у наредном року од 30 дана доставити доказ о извршеној регистрацији за обављање одговарајуће делатности у складу са огласом.
- 7. Учесник јавног надметања који је излицитирао највећи износ, односно који је понудио највећи износ закупнине у поступку прикупљања писмених понуда, дужан је да одмах након избора за најповољнијег понуђача, уплати на рачун закуподавца:
- договорени износ који се има сматрати првом месечном закупнином, као и
- износ у висини 3 излицитиране месечне закупнине на посебан депозитни рачун као средство обезбеђења плаћања и да најкасније у року од 3 дана од избора за најповољнијег понуђача достави доказ о томе,
или
- да у року од 3 дана од избора за најповољнијег понуђача достави меницу регистровану и оверену код Народне банке Србије на наведени износ од 3 излицитиране месечне закупнине.
Ако учесник који понуди највећи износ закупнине исти не уплати у предвиђеном року, односно одустане од понуде, губи право на стицање статуса закупца, као и уплаћени депозит, а поступак јавног надметања се понавља под истим условима у најкраћем року.
Учесницима који нису успели на јавном надметању, односно у поступку прикупљања писмених понуда, извршиће се повраћај депозита у року од 8 дана од дана одржаног јавног надметања.
- 8. Благовременом ће се сматрати она пријава која буде достављена сат времена пре одржавања јавног надметања.
- 9. Сви заинтересовани учесници за јавно надметање, могу разгледати предметни пословни простор који се даје у закуп, и то сваког радног дана у времену од 7:30 часова до 15:30 часова.
Оглас за јавно надметање ће бити објављен истицањем на огласној табли Услужног центра ГО Младеновац и на сајту ГО Младеновац (средству јавног информисања).
Оглас ће бити отворен до 15.4.2019. године до 11:00 часова, сат времена пре почетка јавног надметања.
За све информације обратити се службеном лицу Одељења за имовинско-правне и стамбене послове и пословни простор Управе ГО Младеновац Јелени Милашиновић на број телефона: 011/8241-673.